N-Acetyl Carnosine: Un antioxidante putente chì prumove a salute oculare

N-Acetyl Carnosine (NAC) hè un compostu naturali chì hè ligatu chimicamente à u dipeptide carnosine. A struttura moleculare NAC hè identica à a carnosina cù l'eccezzioni chì porta un gruppu acetile supplementu. L'acetilazione rende NAC più resistente à a degradazione da a carnosinasi, una enzima chì rompe a carnosina in i so aminoacidi custituenti, beta-alanine è istidina.
Carnosine è derivati ​​metabolichi di carnosine, cumpresu NAC, si trovanu in una varietà di tessuti, ma in particulare in u musculu. Questi composti anu varii gradi di attività cum'è scavengers di radicali liberi. Hè statu suggeritu chì NAC hè particularmente attivu contr'à a peroxidazione di lipidi in e diverse parti di a lente in l'ochju. Hè un ingredientu in gocce per l'ochji chì sò cummercializati cum'è supplementu dieteticu (micca una droga) è sò stati prumuvuti per a prevenzione è u trattamentu di cataratte. Ci hè pocu evidenza nantu à a so sicurità, è nisuna evidenza cunvinta chì u compostu hà qualchì effettu nantu à a salute oculare.
A maiò parte di a ricerca clinica nantu à NAC hè stata realizata da Mark Babizhayev di a cumpagnia di i Stati Uniti Innovative Vision Products (IVP), chì vende trattamenti NAC.
Duranti i primi esperimenti realizati à l'Istitutu di Ricerca Helmholtz di Mosca per e malatie oculari, hè statu dimustratu chì NAC (concentrazione 1%), hà sappiutu passà da a cornea à l'umuri aqueous dopu à circa 15 à 30 minuti. In un prucessu di u 2004 di 90 ochji canini cù cataratte, NAC hè statu infurmatu chì hà fattu megliu cà u placebo in un effettu pusitivu in a clarità di a lente. Un primu studiu umanu NAC hà dettu chì NAC era efficace à migliurà a visione in i malati di cataratta è hà riduciutu l'apparenza di cataratta.
U gruppu Babizhayev hà publicatu dopu un prucessu clinicu cuntrullatu da placebo di NAC in 76 ochji umani cù cataratte da leve à avanzate è hà riportatu risultati pusitivi simili per NAC. In ogni casu, una rivista scientifica di a literatura attuale di u 2007 hà discututu e limitazioni di u prucessu clinicu, nutendu chì u studiu avia una putenza statistica bassa, un tassu d'abbandunamentu elevatu è "una misurazione di basa insufficiente per paragunà l'effettu di NAC", cuncludendu chì "un più grande separatu. U prucessu hè necessariu per ghjustificà u benefiziu di a terapia NAC à longu andà ".
Babizhayev è i culleghi anu publicatu un altru prucessu clinicu umanu in u 2009. Anu riportatu risultati pusitivi per a NAC, è ancu argumentendu "solu certe formule cuncepite da IVP ... sò efficaci in a prevenzione è u trattamentu di a cataratta senile per un usu longu".
N-acetyl carnosine hè statu studiatu per u so potenziale per sustene a lente è a salute di a retina. A ricerca mostra chì a N-acetyl carnosine pò aiutà à mantene a clarità di a lente (essenziale per a visione chjara) è prutegge e cellule di retina fragili da danni. Questi effetti facenu a N-acetil carnosina un compostu preziosu per prumove a salute generale di l'ochji è a prutezzione di a funzione visuale.
Mentre a N-acetyl carnosine mostra una prumessa per sustene a salute di l'ochji, hè impurtante nutà chì più ricerca hè necessaria per capiscenu cumplettamente i so effetti à longu andà è l'interazzione potenziale cù altri medicazione. Cum'è cù qualsiasi supplementu o trattamentu, hè cunsigliatu di cunsultà un prufessore di a salute prima di utilizà N-acetyl carnosine, soprattuttu s'ellu avete cundizzioni oculari o pigliate altre medicazione.
Inoltre, quandu cunsiderà supplementà cù N-acetil carnosine, hè impurtante di sceglie un pruduttu reputable, d'alta qualità per assicurà a purità è l'efficacità. Ci sò gocce per l'ochji nantu à u mercatu chì cuntenenu N-acetyl carnosine, è per u megliu risultati hè impurtante seguità a dosa cunsigliata è l'istruzzioni per l'usu.
In cunclusioni, N-acetyl carnosine hè un compostu prometenti cù un grande potenziale in u sustegnu di a salute oculare, in particulare in a prevenzione è a gestione di e malatie oculari in età. E so proprietà antioxidanti è a capacità di prutezzione di l'ochji da u stress oxidativu facenu un strumentu preziosu per prutege a funzione visuale è mantene a salute generale di l'ochji. Siccomu a ricerca in questa zona cuntinueghja à evoluzione, a N-acetil carnosina pò diventà un fattore chjave per prumove l'anzianu sano è mantene una visione chjara è vibrante.

a


Postu tempu: Apr-20-2024
  • twitter
  • facebook
  • linkedIn

PRODUZIONE PROFESSIONALE DI EXTRACT